Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
poslovanja spletne trgovine Superkjut so sestavljeni v skladu z
Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu, Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Superkjut (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje
Superkjut, Nina Kolarič s.p., ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju
»ponudnik«).
Za nakup v trgovini ni
potrebna registracija, vendar vam ta prinaša razne ugodnosti (sestavite si
lahko seznam želja, pregledate zgodovino naročil..). Uporaba spletne trgovine Superkjut
je brezplačna.
Ob registraciji v
trgovino se uporabnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec
oziroma uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove
elektronske pošte, ter geslo. Geslo lahko uporabnik kadarkoli tudi
spremeni. Uporabniško ime in geslo uporabnika določata in povezujeta z
vnesenimi podatki. Svoje kontaktne podatke lahko uporabnik kasneje
spreminja in jih dodatno oblikuje v rubriki Moj račun.
Z registracijo v
trgovini se uporabnik strinja, da bo na svoj elektronski naslov
prejemal oglasna elektronska sporočila trgovine (akcije, promocije,
nagradne igre, dogodki,...). Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja
elektronskih novic. Sporočilo lahko pošlje na naslov info@superkjut.si in izbrisali ga bomo iz baze prejemnikov
elektronskih sporočil.
Splošni pogoji
poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Superkjut, pravice uporabnika
ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da
bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (podatke o podjetju)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni
strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok
dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti
prikazano ali že vsebujejo stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Načini plačila
V spletni trgovini www.superkjut.si
se plačilo izvede po ponudbi – s predhodnim nakazilom.
V najkrajšem času bomo
na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo
nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...)
plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v
obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov.
Cene
Vse cene so v evrih, ne
vsebujejo DDV. Podjetje Superkjut ni zavezanec za DDV. Cene veljajo v trenutku
oddaje naročila.
Cene veljajo v primeru
plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji in ne
vsebujejo stroške dostave.
Cene so predstavljene
kot:
Redne cene – so cene, ki
veljajo v naši spletni trgovini Superkjut. Veljajo za kupce, ki naročijo blago preko
spletne trgovine, telefona ali elektronske pošte.
Akcijske cene - vse
akcije, znižanja in posebne ponudbe (na kupon) veljajo do določenega datuma. Trajanje
akcije je jasno razvidno iz ponudbe na spletni strani ali iz ostalih medijev
oglaševanja in obveščanja.
Popusti, promocijske
kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Darilnih bonov in kod
bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Cene, prikazane na
spletnem naslovu www.superkjut.si, se lahko spremenijo brez predhodnega
obvestila.
Cene veljajo v trenutku
oddaje naročila in nimajo v naprej določene časovne veljavnosti. Od trenutka
sklenitve prodajne pogodbe (potrditve naročila) so vse cene in drugi pogoji
fiksirani in zavezujejo ponudnika in kupca. Pri pravnih osebah, ki imajo v času
med potrditvijo naročila in odpremo, zaustavljeno odpremo zaradi zamujenih
plačil, ima ponudnik pravico do odstopa od pogojev naročila.
Kljub izjemnim naporom,
da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek
o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med
obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo
ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Dostava
Cena dostave je 4,30 €
za vsako naročilo.
Pogodbeni partner za
dostavo naših pošiljk je Pošta Slovenije, ki pakete dostavi v 3 delovnih dneh
od odpreme.
Naročene izdelke se
trudimo poslati čimprej, skrajni rok za odpošiljanje je 7 delovnih dni od
prejetega plačila. V kolikor dostava v tem času ni možna, vas bomo o tem
obvestili po elektronski pošti.
Odstop od pogodbe in vračila
Prodajalec si pridržuje
pravico do preklica naročila ali dela naročila v primerih, ko kupec navede
napačne ali zavajajoče osebne podatke, ko izdelka ne proizvajajo več oziroma ni
več na voljo ali pa se njegova cena znatno spremeni. V navedenih primerih
prodajalec kupcu takoj pošlje obvestilo o korakih za nadaljnje urejanje
naročila. Vsako naročilo obravnavamo posamično, pri čemer se po najboljših
močeh trudimo, da zadovoljimo želje kupca.
Kupec (fizična oseba)
ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga
brez navedbe razloga odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo (spletna
trgovina), kar je v skladu s 43. členom veljavnega zakona o varstvu potrošnikov
(ZVPot). V primeru odstopa od pogodbe nas mora kupec o tem obvestiti po
elektronski pošti v določenem časovnem okviru. Kupec nam mora v roku 14
dni od prevzema pošiljke na naslov info@superkjut.si sporočiti
obvestilo o nameri in sicer tako, da izpolni obrazec o vračilu, ki ga prejme na info@superkjut.si. Kupec ima na obrazcu za vračilo
ustrezna navodila o vračilu blaga.
V primeru odstopa od
pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po
prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prodajalec
vrne kupcu kupnino na njegov transakcijski račun, ki ga kupec zabeleži v
obrazec o vračilu blaga.
Pri prodajnih
pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo do prevzema vrnjenega blaga ali
dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen
če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago. Če je potrošnik blago že
prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki
jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh
po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje
ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne
blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe ni možen pri
izdelkih, ki so izdelani po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeni
njegovim osebnim potrebam; narejenih po natančnih navodilih potrošnika (npr.
otroška dekoracija z imeni, broške...).
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje
vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,
lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga
podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega
odstavka 43.b člena.
Vsa vračila je treba
poslati na :
Superkjut, Nina Kolarič s.p.
Janežovski Vrh 12
2253 Destrnik
Slovenija
Reklamacije
Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu
izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake
svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za
njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za
posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma
bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali
molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne
ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi
obvestila.
Potrošniki
Potrošnik uveljavlja
svoje pravice tako da o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva,
ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje
opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki
lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati
potrdilo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske
pošte, faksu ali ga pošlje na naslov Superkjut, Nina Kolarič s.p., Janežovski Vrh 12, 2253 Destrnik. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se
pokažejo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da
je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest
mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom
dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je
pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu
prejeta količina odstopa od količine na računu, je dolžan pisno obvestiti
osebje v podjetju Superkjut takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji
delovni dan.
Ponudnik, podjetje
Superkjut, mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma
najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v
enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko
ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Superkjut, Nina Kolarič s.p., Janežovski Vrh 12, 2253 Destrnik. Postopek obravnave pritožbe
je zaupen.
Ponudnik bo v petih
delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo
obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da
je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri
reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred
sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se
morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno
sodišče v Ptuj, na naslovu Krempljeva ulica 7, 2250 Ptuj, telefon: 02/ 748-08-00.
Za spletno reševanje
potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih
storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.
Podjetje ne priznava
nobenega proizvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.
Prijava poškodovane pošiljke
Kaj naj storim kadar je
pošiljka poškodovana?
Pošiljatelj je odgovoren
za pravilno pakiranje blaga. Če na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer
luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem.
V primeru vidne poškodbe
paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše
v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.
Če sprejmete paket, ki
je videti nepoškodovan, vendar odkrijete, da je vsebina poškodovana, ko ga
odprete, nas kontaktirajte na info@superkjut.si Pošta Slovenije namreč ne
more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov.
Naročila
Kako naročim izdelke?
Izdelke lahko iščete po
kategorijah, ki so navedene na levi strani ali na vrhu
strani.
Vsi izdelki, ki so
prikazani se izdelujejo po naročilu. Rok izdelave je 7 delovnih dni. Pri vsakem
izdelku so določene obvezne in neobvezne rubrike, ki jih izpolnite za natančno
izdelavo izdelka. Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite
na gumb "V košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih
brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb
"X" ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice.
Ko končate z
nakupovanjem, kliknite na gumb 'Blagajna', ki se nahaja na zaslonu z
vašo nakupovalno košarico. Nato izberete kako želite dokončati nakup, kot
registrirani uporabnik ali kot gost. Registrirani uporabniki imajo več
prednosti/ugodnosti (pregled zgodovine naročil, uporabljanje promocijskih
kod,...). V obrazec vpišete svoje podatke. V kolikor imate
veljavno promocijsko kodo jo vpišete. Nato še potrdite, da se strinjate s
splošnimi pogoji in potrdite nakup s klikom na gumb 'Potrdite
naročilo'. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da
smo naročilo prejeli.
V kolikor pride do
situacije, da ste naročili blago, ki ga ni možno dobaviti v dogovorjenem roku,
vas bomo o tem pisno obvestili na vaš e-mail naslov.
Varnost nakupa
V trgovini www.superkjut.si za prenose vseh
podatkov uporabljamo tehnologijo SSL (SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena
institucija) ki skrbi za kodiranje vseh podatkov in informacij, poslanih z
naročili uporabnika. V primeru, da uporabnik ne izpolni vseh zahtevanih polj
pri oddaji naročila, sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika
pred oddajo naročila.
Uporabnik je sam
odgovoren za dostop do svojega računa in mora sam poskrbeti za varovanje
uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik tudi jamči za točnost in resničnost
vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih ali
neresničnih podatkov .
Odveza
odgovornosti
Ponudnik se po svojih
najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti
izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe
pravočasno popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik
kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo
naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje
pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne
glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Varovanje podatkov
Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki
Ta politika velja za
obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje Superkjut
(upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.
Podatki o upravljavcu:
Superkjut, Nina Kolarič s.p.
Janežovski Vrh 12
2253 Destrnik
Matična številka: 9622314000
Telefon: 041-357-732
E-pošta:
info@superkjut.si
E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje www.superkjut.si
e-novic:
V spletni trgovini www.superkjut.si v skladu s Splošno
uredbo o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov skrbno
in previdno ravnamo z osebnimi podatki (angl. General Data Protection
Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba).
Vse informacije o
upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.
Z izpolnitvijo obrazca
za prijavo na prejemanje www.superkjut.si e-novic
o aktualnih novostih, akcijah, ponudbah ter nagradnih igrah, katerih
organizator je Superkjut ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki
nagradno igro organizira v sodelovanju s spletno trgovino www.superkjut.si, se kot uporabnik
strinjate s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne
podatke.
Komunikacija z uporabnikom
Z vami, kot uporabnikom,
bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu izrecno
ne nasprotujete.
Naša oglasna elektronska
sporočila bodo jasno označena kot oglasna sporočila in prav tako bo pošiljatelj
sporočil jasno razviden. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike,
bodo označene kot takšne, pogoji za udeležbo v njih bodo jasno določeni.
Jasno bo predstavljen
način odjave od prejemanja oglasnih sporočil (vašo željo, da ne želite
več prejemati oglasnih sporočil, bomo seveda izrecno spoštovali in vas
izbrisali iz seznama za prejemanje e-novic).
Posredovanje osebnih podatkov
Posredovanje osebnih
podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar
pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe, torej
opraviti nakupa (saj jih potrebujemo za dostavo naročila).
Podatki, ki jih obdelujemo in namen obdelave podatkov:
- Osnovni kontaktni
podatki (ime, telefonska številka, e-naslov) so namenjeni marketinškim dejavnostim
in tržnemu komuniciranju (pošiljanje e-sporočil, sms sporočil), ter
komuniciranju s strankami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja
na povpraševanja;
- Podatki o uporabi
naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede
odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere
povezave ste kliknili);
- Podatki, ki jih
potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa,
cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o
reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).
- Podatki, ki jih
potrebujemo za morebitne pravne zahtevke in za reševanje sporov.
Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke
Osnovne osebne podatke
hranimo, dokler imate status našega registriranega uporabnika v naši spletni
trgovini. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo
trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke, ki so potrebni
za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od
izpolnitve pogodbe (dobave blaga). Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od
izdaje.
Po poteku roka hrambe
osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih
obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma jih
pripisati vam.
Kdo ima dostop
do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov
ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven
podjetja Superkjut, razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na
podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so
dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i.
pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne
podatke, so:
- ponudniki storitev
marketinga;
- ponudniki pošiljanja
e-poštnih sporočil in sms sporočil
- ponudniki
računovodskih storitev;
- ponudniki
programerskih rešitev;
- dostavne službe.
Pogodbeni obdelovalci
smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih
podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi
zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci
osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega
gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in
Liechtenstein).
Kakšne so vaše
pravice glede osebnih podatkov, ki nam jih posredujete:
Od nas lahko kadarkoli
zahtevate:
- potrditev,
ali obdelujemo vaše osebne podatke
- dostop
do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste
osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili
ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah
ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali,
če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj
avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov
ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za
vas;
- eno
(brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je
zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate
drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki
jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju
stroškov;
- popravek
netočnih osebnih podatkov;
- omejitev
obdelave, kadar vaši podatki niso točni (v kolikor je možno preveriti
točnost osebnih podatkov)
- kadar
je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter
namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
- izbris
vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke
iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru,
kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
- izpis
osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi
obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi
vas mi pri tem ovirali;
- prenehanje
uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z
oblikovanjem profilov;
- pravico,
da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite,
da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.
Postopek
uveljavljanja pravic
Svoje zahteve, ki se
tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni
obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden v tem dokumentu pod opisom
Upravljavec osebnih podatkov.
Za potrebe zanesljive
identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko
od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da
dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero
uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez
nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.